نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

  • ۰
  • ۰

نکات مهم و ضروری در زمان خرید یونیت دندانپزشکی

یکی از تجهیزاتی که در کلینیک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد یونیت دندانپزشکی می باشد؛ به زبان ساده یونیت دندانپزشکی همان صندلی می باشد که شما با مراجعه به دندانپزشکی بر روی آن قرار می گیرید تا دندانپزشک به دندان ها و دهان شما رسیدگی کنند. یونیت دندانپزشکی چندین قطعه اصلی دارد شامل بازوی یونیت دندانپزشکی، محل قرارگیری چراغ یونیت دندانپزشکی، چراغ یونیت، دوش آب لیوان و کاسه کراشوار دندانپزشکی، میز کنسول پزشک یا تابلت، میز دستیار، جعبه جانبی، سیستم هوای فشرده، پدال پایی،صندلی یونیت دندانپزشکی می باشد.

زمانی که شما از نکات فنی یونیت دندانپزشکی آگاه باشید میتوانید به صورت بهینه از یونیت دندانپزشکی استفاده کنید و با شیوه صحیح نگهداری از آن آشنا باشید. این صندلی یک وسیله های اساسی و مهم در مطب دندانپزشکی می باشد در چنین وضعیتی دندانپزشک می تواند با استفاده از یونیت دندانپزشکی کار بیمار را برای درمان دندان ها و ترمیم آن ها راحت تر انجام بدهد و البته بیمار هم در حالتی قرار میگیرد که کمتر اذیت می شود.

در تمامی یونیت دندانپزشکی در مدلهای مختلف چراغی وجود دارد که این چراغ کمک می‌کند تا دسترسی پزشکی به همه دندانها و دهان وجود داشته باشد. همچنین لوله هایی در یونیت دندانپزشکی قرار می گیرند که به منظور تخلیه آب و ورودی آب و خروجی فاضلاب هستند و وجود آنها موجب راه اندازی کراشوار و ساکشن و شیر آب برای استفاده از بیمار می گردد.

زمانی که می خواهید برای خرید یونیت دندانپزشکی اقدام کنید باید چندین مهم و ضروری را در نظر بگیرید که از اصلی‌ترین و آنها قدرت موتور یونیت، جنس بدنه،حافظه صندلی، کشور سازنده، نوع اتصال به زمین و گارانتی یونیت می باشد.

خرید یونیت دندانپزشکی با بهترین کیفیت و قیمت

قبل از اینکه به شما یکی از بهترین فروشگاه ها را در حوزه خرید یونیت دندانپزشکی معرفی کنیم بد نیست که بدانید قیمت یونیت دندانپزشکی بر اساس عوامل مختلفی نظیر امکانات و آپشن های یونیت دندانپزشکی،تعداد حافظه، جنس بدنه، قدرت موتور و... مشخص می‌شود البته کشور سازنده و برند نیز در تعیین قیمت یونیت دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت هستند. شما باید با توجه به آپشن های مد نظرتان و میزان بودجه ای که برای خرید یونیت دندانپزشکی در نظر دارید از بهترین فروشگاه خریدتان را انجام بدهید و نمونه متناسب را انتخاب کنید.

کام طب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود که می توانید به صورت آنلاین برای خرید تجهیزات دندانپزشکی و مواد مورد نیازتان از آن استفاده کنید. طی سالهای اخیر خرید یونیت دندانپزشکی با رشد بالایی رو به رو شده است و شرکت های مختلفی اقدام به فروش این تجهیزات نموده اند اما شما باید حتماً از فروشگاههای همانند کام طب استفاده کنید که تمام تلاش خود را می گیرند تا در کنار ارائه محصولات با کیفیت بلکه قیمت های منصفانه ای را نیز ارائه بدهند.

چندین ویژگی در کام طب وجود دارد که سبب تمایز آن با دیگر رقبا می‌شود که می‌توان به ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت استاندارد کالا، پرداخت در محل و تحویل اکسپرس اشاره کرد البته شما از پشتیبانی۲۴ساعته هم بهره مند خواهید بود که این اطمینان را به شما می دهد تا خریدی عالی و بی نظیر را تجربه کنید.

جنس بدنه یونیت دندانپزشکی

زمانی که یونیت دندانپزشکی ساخته می شود از مواد مختلفی استفاده می گردد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند؛ آنچه که موجب می‌شود تا بتوان برای مدت زمان طولانی تری از یونیت دندانپزشکی استفاده کرد مقاومت و استحکام بالای آن می باشد و نظر ظاهری هم باید متناسب باشد.

شما می توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که دارید بهترین یونیت دندانپزشکی را انتخاب کنید؛ جنس بدنه رویه یونیت می تواند به صورت پارچه ای، چرمی یا پلاستیکی باشد و قطعاً استفاده از هر کدام از آنها به عنوان یک فاکتور اصلی در تعیین قیمت یونیت دندانپزشکی خواهد بود. معمولا جنس بدنه از فلز است چرا که در برابر مواد ضدعفونی مقاومت بالایی دارد و از استحکام کافی برخوردار است و بعدها دچار فرسودگی و تغییر رنگ هم نمی شود.

حافظه صندلی یونیت دندانپزشکی

زمانی که برای خرید یونیت دندانپزشکی اقدام میکنید حتما حافظه صندلی را هم دقت کنید؛ برخی از آنها دارای دو حافظه یا بیشتر می باشند اما هرچقدر تعداد حافظه زیادتر باشد طبیعتاً قیمت بالاتری هم خواهد داشت. با این وجود شما می توانید حالت های مدنظر یونیت دندانپزشکی را تنظیم کنید و ذخیره نماید و در شرایط مورد نیاز از آنها استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۸/۱۰
  • unitcomtebdental unitcomtebdental

یونیت

یونیت دندانپزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی