نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

نکاتی در ارتباط با خرید یونیت دندانپزشکی که بهتر است به آن توجه کنیم

  • ۰
  • ۰

برای تجهیز مطب چه یونیت دندانپزشکی مناسب است؟

دندانپزشکان برای راه اندازی مطب خود به اولین وسیله ای کارشان یعنی یونیت دندانپزشکی فکر می کنند . اینکه چه محصولی را خریداری کنند و از نظر کیفیت و کارایی کدام برند برایشان مناسب است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات جامعی در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا انتخاب برایتان کمی ساده تر شود.

در وهله اول مهمترین نکته بودجه ای است که دندانپزشک برای یونیت در نظر گرفته اگر میزان این بودجه در شروع کار کم باشد ما به شما خرید یونیت های ایرانی را پیشنهاد می کنیم.در سالهای اخیر برندهای ایرانی از نظر کیفیت و کارایی به جایگاهی بهتری دست یافته اند و و شما عزیزان با قیمت به نسبت بهتری می توانید این تجهیزات را خریداری نمایید و سالیان سال از امکانات انها بهره ببرید.

برندهای تولید داخل در سالهای اخیر سعی بر این داشته اند تا کیفیت یونیت دندانپزشکی  خود را تا حد مطلوبی بالا ببرند هرچند که هنوز برای رسیدن به رقبای ایتالیایی خود راه زیادی در پیش دارند ولی نسبت به سالهای گذشته مسیر مطلوبی را پیش رفته اند.گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات نگرانی ها راجع به مشکلات بعد از خرید را از بین می برد.

و صد البته که عرصه تولید این محصول جای زیاید برای ورود تولید کنندگان دیگر دارد. در حال حاضر چند برند داخلی وجود دارند و اغلب سرمایه ها در این بخش به بخش واردات اختصاص یافته است و تولیدات کمی در ایران انجام میشود.تخصص وسرمایه موجود باید با تدابیر بهتری به سمت تولید کشیده شود .

خوب بر می گردیم به خرید یوینت .اگر دندانپزشک بودجه زیادی برای تجهیز دارد و می خواهد بهترین برندها و محصولات را خریداری کند پیشنهاد ما برای خرید یونیت دندانپزشکی  برندهای ایتالیایی موجود در بازار هستند که شرکت های عرضه کنند با شرایط فروش ویژه اقساطی انها را عرضه می کنند. در واقع برندهای ایتالیایی یکی از بهترین یونیتهای موجود در بازار هستند و روی دست انها حصولات دیگری وجود ندارد.پس پیشنهاد ما به این دسته از دندانپزشکان یونیت های ایتالیایی می باشد.

دسته دیگری از دندانپزشکان هم هستند که می خواهند بودجه متوسطی را برای خرید تجهیزات صرف نمایند به این دسته از خریداران یونیت های چینی را پیشنهاد میدهیم تا بتوانند با بودجه متوسط خرید خوبی را داشته باشند. به طور کلی هر دندانپزشک باید با توجه به نیاز خود رید کند.دندانپزشکی که تازه کار خود را شروع کرده و تعداد بالایی هم مریض ندارد بهتر از با هزینه کمتر کار خود را شروع کند تا به وقت مناسب تجهیزات خود را ارتقا دهد و هزینه ی بیشتری برای خرید تجهیزات اختصاص دهد.

در حال حاضر با توجه به افزاییش قیمت همه تجهیزات دندانپزشکی شما عزیزان برای تجهیز مطب تنها نیاز به یونیت دندانپزشکی ندارید و باید به خرید سایر تجهیزات نیز توجه داشته باشید و دقت کنید تا تجهیزات مناسب و با کیفیتی را خریداری کنید.برای تجهیز مطب خود و به دست اوردن اطلاعات راجع به برندهای خوب موجود در بازار می توانید با شرکت های متخصص در فروش این محصولات ارتباط برقرار کنید از کارشناسان انها اطلاعات دقیق و کاربردی را به دست اورید

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • unitcomtebdental unitcomtebdental

یونیت دندانپزشکی

یونیت صندلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی